Zapytanie ofertowe – dokumentacja na remont stacji transformatorowej.

Zielona Góra, 12 lutego 2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie dokumentacji  inwentaryzacyjnej i projektowej dla istniejącej stacji transformatorowej SN 226 znajdującej się na terenie Zielonogórskiego Rynku Rolno-Towarowego S.A.

Zielonogórski Rynek Rolno-Towarowy S.A.

zaprasza do składania ofert na opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej pn. „Dokumentacja inwentaryzacyjna i budowlano-projektowa na remont urządzeń i instalacji elektrycznych w istniejącym budynku stacji transformatorowej”.

Przedmiotem zaproszenia jest złożenie łącznej oferty cenowej na opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej istniejącej stacji transformatorowej i remont  istniejących urządzeń i instalacji elektrycznych.

  1. Oferta winna uwzględniać:

1.1   Inwentaryzację budowlaną (przekrój, wysokość, dach, powierzchnia).

1.2. Kompleksowe opracowanie projektu remontu istniejącej instalacji elektrycznej w budynku stacji transformatorowej uwzględniającego urządzenia SN, nN, kable, przewody, osprzęt zabezpieczenia, pola odpływowe nN wg wytycznych inwestora, instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjnego w budynku stacji wraz z obliczeniami natężenia oświetlenia, instalacją uziemiającą, uziomem otokowym wraz z wszelkimi wymaganymi opiniami  i uzgodnieniami wynikającymi z przepisów prawa pozwalającymi na kompleksową realizację zadania.

1.3   Opracowanie dokumentacji kosztorysowej: kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót.

1.4   Uwzględnienie kosztu pełnienia podczas realizacji zadania będącego przedmiotem opracowania nadzoru autorskiego tj. sprawdzania zgodności z dokumentacją projektową i ewentualne uzgadnianie możliwości wprowadzenia w razie potrzeby rozwiązań zamiennych i innych czynności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.

  1. Wymogi formalne:

2.1. W zakresie doboru projektowanych instalacji, urządzeń, osprzętu itp. (na etapie projektu) należy uzyskać wytyczne inwestora w zakresie projektowanych instalacji i urządzeń, a wszelkie rozwiązania projektowe przed zamknięciem projektu należy uzgodnić z inwestorem.

2.2.  Pożądany termin przekazania kompletnych opracowań dla inwestora – do 31.10.2025 r.

2.3. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji projektanta w specjalności instalacyjnej elektrycznej, który łącznie posiada: a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b)  co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania; c) doświadczenie zawodowe polegające na opracowaniu co najmniej dwóch projektów wykonywanych branży elektrycznej lub elektroenergetycznej o analogicznym lub zbliżonym zakresie.

  1. Składanie ofert

3.1.  Podmioty posiadające wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym, zainteresowane udziałem w postępowaniu prosimy o składanie ofert na załączonym druku (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem oferenta (załącznik nr 2) wyłącznie w wersji papierowej w zapieczętowanych kopertach na adres Spółki z dopiskiem „Oferta na prace projektowe”.

Oferty winny uwzględniać spełnienie wyszczególnionych w pkt 1 – 1.4  wymogów wraz z wyceną całościową w kwocie netto/brutto.

  1. Termin składania ofert – do godz. 1200 28 lutego 2025 r.  

Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową, uwzględniającą pożądane i wymienione w niniejszym ogłoszeniu wymogi.

Zamawiający zastrzega prowadzenie dalszych negocjacji z oferentami, których oferty zostaną uznane jako spełniające pożądane kryteria.

Zamawiający zastrzega również prawo swobodnego wyboru oferenta, z którym zawarta zostanie stosowna umowa lub do odstąpienia od postępowania ofertowego w każdym czasie bez podawania powodów.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2024, poz.1320) jak również protestom i odwołaniom.

W celu uzyskania bliższych informacji i/lub umówienia się na wizję lokalną zakresu planowanych prac prosimy kontaktować się z Panem Bogdanem Tylawskim (tel. kontaktowy 605 648 985), codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 14.00

Załączniki:

  1. Zapytanie ofertowe – dokumentacja na remont stacji transformatorowej.
  2. Oświadczenie i druk oferty.

Do wynajęcia

Hala kwiatowa

Click to access the login or register cheese