Zielona Góra, dnia 28 kwiecień 2025 r.
ZIELONOGÓRSKI RYNEK ROLNO-TOWAROWY S.A.
zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „ Modernizacji monitoringu wizyjnego na terenie Zielonogórskiego Rynku Rolno -Towarowego S.A. w Zielonej Górze przy ulicy Zjednoczenia 102.
- Przedmiot zamówienia jest: Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego na terenie ZRRT S.A.
Oferty powinny obejmować następujące elementy:
- Wymiana serwera monitoringu wizyjnego na rejestrator IP firmy DAHUA (min. 64 kanałowy),
- Montaż nowego rejestratora w serwerowni wykorzystując obecne okablowanie światłowodowe na terenie ZRRT S.A. wraz z programowaniem urządzenia,
- Wykonanie resetu i ponownej konfiguracji wszystkich zainstalowanych kamer IP DAHUA.
- Wymiana kamer HIKVISON ( stało i zmienno ogniskowych w rozdzielczości 4mpx)na kamery DAHUA w tym programowanie kamer i rejestratora,
- Montaż dekoderów na stanowisku operatora w tym programowanie urządzeń.
- Wymiana kamery analogowej wewnątrz wiaty śmietnikowej przy budynku nr.4 na kamerę IP DAHUA,
- Instalacja dodatkowych promienników podczerwieni dla kamer nr 106 i 139 ,
- Zmiana programowa w kamerach nr 111 i 119 w celu poprawy jakości obrazu w nocy.
- Regulacja ostrości w kamerach nr 108 i 112,
- Wymiana kamery analogowej przy budynku nr 22 na kamerę IP DAHUA,
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac modernizacji systemu monitoringu wizyjnego.
- Szkolenie pracowników ochrony oraz pracowników ZRRT z obsługi systemu.
Nie przewiduje się składania oferty wariantowej.
Dostęp do dokumentacji powykonawczych monitoringu wizyjnego a także do wykonanego audytu systemu monitoringu wizyjnego do wglądu w siedzibie ZRRT S.A. po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności.
Do złożenia oferty na powyższe prace modernizacyjne konieczna jest wizja lokalna na obiekcie ZRRT S.A. z której zostanie sporządzony protokół.
Zamawiający odmówi przyjęcia oferty, jeśli wykonawca nie przeprowadził wizji lokalnej i nie sprawdził dokumentacji na miejscu
Pożądany termin realizacji zadania – do uzgodnienia, jednak nie później, niż do 25 czerwca 2025 r.
Termin płatności za wykonanie zadania – 14 dni od daty odbioru realizacji zadania.
Podmioty posiadające wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym, zainteresowane udziałem w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy zadania prosimy o składanie ofert wraz z wyceną sporządzoną w oparciu o załączone dokumenty oraz stan urządzeń na terenie ZRRT S.A. na załączonych drukach ( załącznik 1 i 2) do 13 maja 2025 r do godziny 12.00 . wyłącznie w wersji papierowej na adres Spółki w zapieczętowanych kopertach z opisem „Monitoring”
Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 13 maja 2025 r. o godz.12.30
W celu uzyskania bliższych informacji i/lub umówienia się na wizję lokalną zakresu planowanych prac prosimy kontaktować się z Panem Tomasz Kaczmarek (tel. kontaktowy 693168567), codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 14.00.
Zamawiający wybierze ofertę wykonawcy, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową, uwzględniającą pożądane i wymienione w niniejszym ogłoszeniu wymogi.
Zamawiający zastrzega prowadzenie dalszych negocjacji z oferentami, których oferty zostaną uznane jako spełniające pożądane kryteria.
Zamawiający zastrzega również prawo swobodnego wyboru oferenta, z którym zawarta zostanie stosowna umowa lub do odstąpienia od postępowania ofertowego w każdym czasie bez podawania powodów.
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2021,poz.1129) jak również protestom i odwołaniom.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
Załączniki: