Wczoraj Warszawa, dziś Gdańsk
26 stycznia 2018Sprawdź ceny produktów!
19 lutego 2018– Bardzo liczymy na to, że na naszej współpracy skorzystają obie strony – mówi wiceprezes Zielonogórskiego Rynku Rolno-Towarowego S.A Mirosław Zelisko. Od początku tego roku spółka wspiera finansowo Akademię Macieja Murawskiego, która szkoli młode talenty piłkarskie.
Maciej Murawski to w świecie futbolu, szczególnie w Polsce, postać bardzo znana. Były reprezentant kraju, uczestnik mistrzostw świata, a obecnie komentator telewizyjny – marka sama w sobie. Kilka lat temu założył piłkarską akademię dla dzieci, która z roku na rok coraz prężniej się rozwija. Trudno się temu dziwić, wszak od samego początku zasłynęła z profesjonalizmu i świetnego podejścia do dzieci. To nie umknęło uwadze szefom ZRRT. Już kilka tygodni temu podjęli oni rozmowy z Maciejem Murawskim na temat ewentualnej współpracy. Wspólne negocjacje szybko zamieniły się w konkrety. To już pewne, że Rynek będzie wspierał finansowo piłkarską Akademię.
– Jakiś czas temu spółki skarbu państwa otrzymały od premiera Mateusza Morawieckiego wytyczne w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, a także dobrych praktyk działalności sponsoringowej. Nasza współpraca z Akademią Macieja Murawskiego idealnie wpisuje się w te wytyczne – tłumaczy wiceprezes ZRRT Mirosław Zelisko.
I dodaje, że takie firmy jak Rynek muszą wspierać sport, w szczególności dzieci i młodzieży. – Była pani premier Beata Szydło pokazała kierunek, wyróżniając stypendiami najzdolniejszych młodych sportowców. Chcemy podążać tą drogą. Akademię obserwujemy od dłuższego czasu. Widzimy, jak się rozwija. Z kolei osoba Macieja Murawskiego jest gwarantem jakości i innowacyjności w szkoleniu młodych piłkarzy – podkreśla Mirosław Zelisko.
Co ciekawe, wiceprezes Rynku doskonale zna świat futbolu. Sam w przeszłości trenował największe lubuskie kluby, w tym m.in. Lechię Zielona Góra w drugiej lidze.
– Podoba nam się, że Akademia Macieja Murawskiego kompleksowo podchodzi do szkolenia i rozwoju dzieci. Stawia nie tylko na trening, ale także na edukację i zdrowy styl życia. Z naszej strony będziemy mogli pokazać młodzieży skąd pozyskiwać zdrową, naturalną i regionalną żywność – dodaje wiceprezes.
Warto wspomnieć, że na współpracy skorzysta także ZRRT. – Bardzo liczę, że zyskają obie strony. W zamian za pomoc Akademia zobowiązała się do promowania naszej spółki. Na razie porozumieliśmy się do czerwca. Jeżeli jednak kooperacja będzie się układać bardzo dobrze, wówczas pomyślimy o przedłużeniu umowy.